فراخ کوشک سازان

بتونه فایبر سمنت

بتونه مخصوص فایبر سمنت

بتونه مخصوص فایبر سمنت

این محصول یک بتونه پایه سیمانی می باشد که با افزودن مواد پلیمری,چسبندگی و کارایی آن افزایش یافته است. این بتونه به صورت یک یا چند لایه نازک با ضخامت 1/5 میلیمتر جهت استفاده به عنوان پوشش لایه نهایی سطح دیوار خارجی,دیوار داخلی و سقف کاربرد دارد.

FKS

بتونه فایبرسمنت بر روی کلیه ی سطوح سیمانی,گچی,بتنی,انواع بلوک های سبک اتوکلاو و همچنین جهت درزبندی دیوار های فایبر سمنت و دیوار های کناف به کار می رود.

FKS

بتونه مخصوص فایبر سمنت سطلی

بتونه مخصوص فایبرسمنت سطلی

بتونه مخصوص فایبر سمنت کیسه ای

بتونه مخصوص فایبرسمنت کیسه ای
FKS

این بتونه به صورت یک یا چند لایه نازک حداکثر با ضخامت هر لایه 1.5 میلیمتر بروی سطوح فایبر سمنت بکار می رود . بعد از ترکیب پودر بتونه فوق با آب به نسبت 3 به 1 و مخلوط نمودن آن بصورت دستی و یا میکسر های صنعتی رنگ ، خمیری یک دست بدونه هیچ گونه برآمدگی بدست می آید که می توان آن را با ماله مخصوص ،لیسه و یا کاردک بروی سطح کار پخش نمود بتونه فایبر سمنت را می توان بر روی کلیه سطوح سیمانی ، بتنی ، انواع بلوک های اتوکلاو و غیراتوکلاو و همچنین درزگیری دیوارها با پوشش فایبر سمنت یا سمنت برد و یا دیوارهای پوشیده شده با صفحات گچی و گچبرگ بکار برد بزرگترین مزیت بتونه مخصوص فایبر سمنت این است که برای تمامی شرایط آب و هوایی از قبیل آب و هوای گرم و خشک ، گرم و مرطوب ، آب و هوای سرد و آب و هوای معتدل و شرجی قابل استفاده می باشد.

FKS
بتونه مخصوص فایبر سمنت 1

مزایای بتونه مخصوص فایبر سمنت :

  1.  این بتونه بصورت خشک بسته بندی میگردد . 
  2. برای آماده شدن تنها نیاز به مخلوط شدن با آب دارد .
  3. به صورت پودری شکل و ساخته شده بر پایه پودر معدنی (فیلر) ، سیمان و مواد استحکام بخش می باشد که به همراه چسب پلیمری مخصوص به عنوان بتونه سطح و درزگیر قابل استفاده می باشد.
  4. پس از بتونه کاری سطح بتونه کاملا صاف و یک دست می شود . 
  5. سرعت در آماده سازی . 
  6. بدون بو و ایجاد حساسیت 
  7. قابلیت همرنگی با لایه رنگ نهایی
  8. بيس بتونه سفید و خاکستری . 
  9. عدم نیاز به رنگ ، روغن بتونه و تینر و حلالهای دیگر .
  10. خشک شدن سطحی تا یک ساعت بعد از اجرا . 
  11. پس از بتونه کاری و خشک شدن ، بتونه به هیچ عنوان متورم و پوسته پوسته نمی شود .
  12. پوشش دهی دو برابر نسبت به بتونه های دیگر .
اسکرول به بالا