فراخ کوشک سازان

فایبر سمنت برد

اسلاید قبلی
اسلاید بعدی

فایبر سمنت برد با چگالی 1300 تا 1700 کیلوگرم بر متر مکعب در فضای بیرونی ساختمان و بعنوان پوشش استفاده میشوند و بهترین گزینه برای هر نوع نما می باشند.

پانل سیمانی الیاف دار ترکیبی است بدون آزبست که در آن الیاف سلولوز با سلیکات و سیمان ترکیب شده تا با بهره گیری از تکنولوژی اتوکلاو محصولی با ثبات و دوام طولانی در تمامی شرایط اقلیمی حاصل گردد.هم چنین نصب این محصول با ملزومات مرتبط بسیار راحت و سریع می باشد.

تضمین کیفیت محصولات شرکت فراخ کوشک سازان از طریق انجام تست های گوناگون و تخصصی طبق استاندارد های بین المللی (EN 12467) توسط مرکز تحقیقات راه ، مسکن و شهرسازی انجام پذیرفته و گواهینامه فنی اخذ گردیده است

فایبر سمنت مقاوم در برابر آتش:

مقاومت بالا در برابر آتش از دیگر امتیازات پانل سیمانی الیاف دار می باشد ، دیوار های اجرا شده توسط فایبرسمنت برد می توانند تا 4 ساعت در برابر آتش مقاومت کامل داشته باشند.

فایبر سمنت یکی از مصالح مورد استفاده در نما می باشد که علاوه براینکه جزء مصالح غیر قابل سوختن میباشد (گروه A) بسته به ساختار نما میتواند تا 4 ساعت در انتقال آتش به فضاهای دیگر تاخیر ایجاد نماید. این در حالیست که اگر فایبر سمنت برد را با محصولات مشابه مانند چوب طبیعی و یا چوب پلاست مقایسه کنیم شاهد تفاوت چشمگیری از لحاظ مقاومت در برابر حریق خواهیم بود. 

فایبر سمنت ضد حریق
فایبر سمنت ضد آب

فایبر سمنت ضد آب:

فایبر سمنت برد

 کاملا ضد آب

قابل شست و شو

مقاوم در مقابل رطوبت و گازهای جوی

مقاومت بالا در مقابل یون کلر و سایر مواد شیمیایی خورنده

پانل سیمانی الیافدار چگونه ساخته می شود؟

سیمان پرتلند – همه مواد را به هم وصل می کند.

الیاف سلولز – منبعی از ذخایر پایدار ، به عنوان الیاف فیلتر عمل می کنند.

الیاف مصنوعی – از الیاف تقویت کننده استفاده می شود.

ماسه – برای انعطاف پذیری و عملکرد آب و هوایی استفاده می شود.

آب – همه را گرد هم آورده و فرآیند سفت شدن سیمان را فعال می کند.

کارخانه فایبر سمنت
چرا فایبرسمنت؟
چرا از فایبرسمنت برد استفاده کنیم؟

مقاوم در برابر آتش:دارای عملکرد EN 13501-1 طبقه بندی شده به A2-s1 ، d0 است که یکی از بهترین رتبه بندی های قابل دستیابی است.

مقاوم در برابر پوسیدگی و پیچ خوردگی: سیمان الیاف دار پوسیده نمی شود و بیشتر از مواد روکش سنتی دوام می آورد. فاقد هرگونه فلز است بنابراین زنگ نمی زند. به دلیل پایداری حرارتی در دماهای بالا تاب نمی خورد و ترک نمی خورد.

مقاوم در برابر سخت ترین شرایط آب و هوایی: پانل سیمانی الیاف دار برابر انواع آب و هوا مقاوم است ، از یخبندان شدید و باران سیل آسا گرفته تا گرمای زیاد و نور مستقیم خورشید. حداقل طول عمر آن 50 سال است.

مصالح ساختمانی سبک وزن: با تولید لایه ای و ماتریس الیافی که سیمان را پشتیبانی می کند ، سیمان الیافی نازک تر از بتن است ، اما مزایای عملکرد یکسانی دارد.

فراخ کوشک سازان
کلاس ورق سیمانی
کلاس A 100%
میزان جذب آب کمتر از :
22%
ضریب انتقال حرارت K
0.35%
افزایش ابعاد پس از 24 ساعت غوطه وری در آب
0.12%
مقاومت خمشی در حالت اشباع شده در آب (مگاپیکسل)
10
میزان جذب صوت SCT (بسته به ساختار دیوار)
35-40 دسیبل
فایبر سمنت در سقف استخر

بدلیل ضد آب و رطوبت بودن , پانل سیمانی الیاف دار بعنوان بهترین گزینه برای سقف های استخر ها بکار می رود

فراخ کوشک سازان
فراخ کوشک سازان

ابعاد فایبر سمنت:

ابعاد ورق های فایبرسمنت ساده و محل کاربرد

پیمایش به بالا