فراخ کوشک سازان

بتونه فایبر سمنت

بتونه مخصوص فایبر سمنت

این محصول یک بتونه پایه سیمانی می باشد که با افزودن مواد پلیمری,چسبندگی و کارایی آن افزایش یافته است. این بتونه به صورت یک یا چند لایه نازک با ضخامت 1/5 میلیمتر جهت استفاده به عنوان پوشش لایه نهایی سطح دیوار خارجی,دیوار داخلی و سقف کاربرد دارد.

بتونه فایبرسمنت بر روی کلیه ی سطوح سیمانی,گچی,بتنی,انواع بلوک های سبک اتوکلاو و همچنین جهت درزبندی دیوار های فایبر سمنت و دیوار های کناف به کار می رود.

انواع بتونه مخصوص فایبر سمنت :

این بتونه به صورت یک یا چند لایه نازک حداکثر با ضخامت هر لایه 1.5 میلیمتر بروی سطوح فایبر سمنت بکار می رود . بعد از ترکیب پودر بتونه فوق با آب به نسبت 3 به 1 و مخلوط نمودن آن بصورت دستی و یا میکسر های صنعتی رنگ ، خمیری یک دست بدونه هیچ گونه برآمدگی بدست می آید که می توان آن را با ماله مخصوص ،لیسه و یا کاردک بروی سطح کار پخش نمود بتونه فایبر سمنت را می توان بر روی کلیه سطوح سیمانی ، بتنی ، انواع بلوک های اتوکلاو و غیراتوکلاو و همچنین درزگیری دیوارها با پوشش فایبر سمنت یا سمنت برد و یا دیوارهای پوشیده شده با صفحات گچی و گچبرگ بکار برد بزرگترین مزیت بتونه مخصوص فایبر سمنت این است که برای تمامی شرایط آب و هوایی از قبیل آب و هوای گرم و خشک ، گرم و مرطوب ، آب و هوای سرد و آب و هوای معتدل و شرجی قابل استفاده می باشد.

مزایای بتونه مخصوص فایبر سمنت :

  1.  این بتونه بصورت خشک بسته بندی میگردد . 
  2. برای آماده شدن تنها نیاز به مخلوط شدن با آب دارد .
  3. به صورت پودری شکل و ساخته شده بر پایه پودر معدنی (فیلر) ، سیمان و مواد استحکام بخش می باشد که به همراه چسب پلیمری مخصوص به عنوان بتونه سطح و درزگیر قابل استفاده می باشد.
  4. پس از بتونه کاری سطح بتونه کاملا صاف و یک دست می شود . 
  5. سرعت در آماده سازی . 
  6. بدون بو و ایجاد حساسیت 
  7. قابلیت همرنگی با لایه رنگ نهایی
  8. بيس بتونه سفید و خاکستری . 
  9. عدم نیاز به رنگ ، روغن بتونه و تینر و حلالهای دیگر .
  10. خشک شدن سطحی تا یک ساعت بعد از اجرا . 
  11. پس از بتونه کاری و خشک شدن ، بتونه به هیچ عنوان متورم و پوسته پوسته نمی شود .
  12. پوشش دهی دو برابر نسبت به بتونه های دیگر .
پیمایش به بالا